Rabu, 19 Ogos 2009

GAMBAR - GAMBAR LAMA BEAUFORT

Pada kali ini,saya tidak menulis artikel tapi sekadar berkongsi gambar-gambar lama pekan beaufort dan peristiwa sejarah yang terjadi. Gambar ini saya ambil dari album lama untuk saya masukkan ke dalam blog ini sebagai tatapan kita bersama. saya juga membenarkan kawan-kawan mengcopy paste gambar - gambar ini terutamanya bagi budak - budak sekolah untuk diketengahkan sebagai bahan kerja kursus atau pun yang berkaitan dengany. kepada mereka yang ini berkongsi gambar bolehlah menghubungi saya pada bila-bila masa saja di talian 016 - 8135045.
marilah kita sama - sama menghayatinya.

























bangga sungguh disebabkan kedua orang tua ku terlibat dalam membangunkan pekan beaufort.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails