Jumaat, 22 Januari 2010

SUKAN YANG TAK KELUAR PELUH TAPI HARAM HUKUMNYA.

Sebut pasal sukan mungkin ramai yang berminat tahu-tahu sajalah sukan memang satu aktiviti riadah yang baik tuk kesihatan bukan itu saja kalau kita dah menceburi bidang sukan dengan serius insyaAllah boleh dapat gelaran bintang sama macam artis. Kalau kat Malaysia ni antara sukan yang menjadi pilihan tentulah Bola sepak dan Badminton rasanya.

Tapi tu dalam pandangan kasar mata kita,tanpa kita sedari ada satu lagi sukan yang paling famous dalam masyarakat kita ni,nda kisahlah orang tu pandai ka tak,miskin atau kaya ka,lelaki atau wanita ka semuanya boleh main sukan ni yang penting ada modal ja.

Sukan ni kalau dah sekali main mesti gian nak main balik-balik punya,tak tahu la bab seronok ka atau apa,yang bestnya sukan ni,bila main kita hanya perlu berbaris kat kaunter ja,tak keluar peluh pun modal terpulang lah beli tekit ja RM 1.15 kalau tak silap tau lah nda pernah belikan,dan yang paling uniknya sukan ni di mainkan 3 kali seminggu hari rabu,sabtu dan Ahad tak termasuk special draw la. Korang nak tahu ka apa sukan ni,tapi aku harap korang jangan pula nak mencuba sukan ni bahaya tau, sendiri mau ingat lah...ni lah namanya sukan yang menjadi kegilaan ramai "SPORT TOTO". Kat sini aku ada beberapa gambar sukan ni.




Pak Haji dan makcik-makcik pun nak main juga









Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails