Rabu, 20 Januari 2010

SALAM BERSUA

Kehadapan semuanya...

Dah lama rasanya tak menulis kat blog ni,kali terakhir menulis kalau tak silap pada bulan disember yang lalu dan sampailah hari ni dah masuk tahun baru 2010 baru ada kesempatan untuk menulis dalam laman blog ni.Bukan apa,biasalah akhir tahun banyak hal yang kena dibuat,masuk lagi tahun baru lagi belambak-lambak keja yang nak disiapkan. Macam-macam dah isu yang keluar beberapa mingu yang lalu tapi malangnya tak sempat pula aku mau mengulas isu-isu tersebut.

Alhamdulillah hari ni Allah beri sedikit kelapangan kat tangan ni tuk menulis sedikit dapat jugalah di update artikel blog ni,ni pun guna komputer ofis almaklumlah liptop aku dah bagi kat adik yang sedang belajar kat kolej jururawat tawau rasanya dia lagi memerlukan benda tu dari aku.

Tapi apa-apa pun sebelum tangan ni meluncur laju menekan keypad komputer ni rasanya belum terlambat untuk aku mengucapkan "SELAMAT TAHUN BARU" kepada semua kekawan terutama sekali kepada mereka yang nda jemu melayari blog aku ni. Kepada semua ahli blog terima kasih bab bagi semangat pada aku dan kepada mereka yang selalu meninggalkan komen pada mana-mana ruang terima kasih jazakhullah hukhaira, pada sulap insyaAllah aku akan cuba menghubungi rakan blog yang lain tuk bertanya pada mereka ada tak blog yang menghurai pasal ceta bisaya.

Akhirul kalam salam kasih dari aku dan insyaAllah dalam beberapa waktu ni akan ada artikel yang menghangatkan telinga anda,ada beberapa isu yang telah aku gumpulkan untuk diketengahkan kepada anda semua.

sekian wassalam
yang benar
wanradhi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails