Jumaat, 6 Ogos 2010

PINK LADY @ GIRL

Seperti biasa,setiap malam dibebani rasa bosan disebabkan tinggal berseorangan dirumah masa yang terluang dihabiskan dengan membaca buku ataupun menonton television, tepat jam 8 selepas solat isya terus on tv kerana rasa hati mahu menonton berita tv3,sekurang-kurangnya dapat juga mengetahui perkembangan dunia masa kini. Sedang asyik menonton berita hati ni telah dikejutkan dengan berita eksklusif dari tv3 yang mendedahkan satu berita yang amat mengegarkan jiwa dengan isi kandungan beritanya itu secara tidak langsung lidah terucap istighfar,apa tidaknya pendedahan tersebut berkaitan dengan makhluk spesis 2 alam yang mana pada suatu ketika dulu mereka ni pernah di gelar sebagai mak nyah tetapi pada masa kini saat dunia diambang kemajuan gelaran yang diberikan kepada mereka juga bertambah advance yang mana kini mereka dikenali sebagai Pink Girl/Lady. Melalui pendedahan eksklusif itu golongan pink girl/lady ini telah bertambah sebanyak 28% dari tahun 2008 dan telah mencecah lebih ribuan orang,yang lebih mengejutkan majoriti golongan ini adalah mereka yang berpelajaran dan berpendidikan tinggi dan memiliki Diploma serta Ijazah dalam bidang undang-undang dan komunikasi iaitu sebanyak 65% dari 8 ribu orang.Malam ini akan disiarkan lagi siasatan eksklusif tersebut sebagai bahagian yang terakhir.

Ramai dari mereka ini menjadi kupu-kupu malam dengan bekerja di kelab malam sambil bergaya mengalahkan wanita asli dan ada juga yang seperti bintang Hollywood,yang menjadi kebinggungan ialah apabila diajukan soalan oleh wartawan golongan ini menjawab mereka melakukan semua ni adalah kerana keadaan yang mendesak akibat ketiadaan pekerjaan.???

Bagi saya yang tidak mempunyai kelulusan seperti mereka ini,jawapan tersebut jika difikirkan secara mendalam adalah sangat tidak tepat,ikut logic pun memang akal ni tidak boleh terima atas sebab-sebab berikut :

1- Mereka ini adalah golongan yang berkelulusan dan berpendidikan tinggi,kalau pun mereka tidak dapat bekerja mengikut kelulusan mereka masih ada lagi kerja yang lain yang boleh dipohon oleh mereka,adakah menjadi satu kesalahan apabila kita berkelulusan tinggi bekerja di kilang-kilang atau ladang-ladang dari melakukan perkara yang dikutuk oleh Allah swt.

2- Oleh kerana mereka ini berpendidikan tapi kerana peluang pekerjaan mengikut kelulusan mereka terhad bukankah boleh mereka ini dengan menggunakan kependidikan mereka itu kearah yang lain seperti menjadi usahawan atau membuka perniagaan sendiri.

3- Bagi saya,dengan keadaan Negara kita sekarang ini belum lagi boleh kita halalkan atau mengiyakan pendapat mereka yang mengatakan mereka terdesak melakukanya, sedangkan Negara kita ini kaya dengan pelbagai sumber yang boleh kita manfaatkan untuk menjana ekonomi tinggal saja kita rajin atau malas.

Sesungguhnya perbuatan menukar jantina atau meniru gaya jantina yang berlainan dari kita amat dimurkai Allah dan Rasulullah,bayangkan azab yang telah ditimpakan kepada kaum nabi Luth,mereka telah dihancurkan oleh Allah swt kerana ke perbuatan mereka seumpama ini.

Peningkatan golongan ini yang mencecah 28% amat membimbangkan kita,ini kerana adalah tidak mustahil dimasa akan datang disebabkan peningkatan golongan ini Negara kita akan menjadi seperti Negara Amerika,USA dan Negara eropah yang lain dengan meluluskan undang-undang untuk golongan ini sehingga boleh berkahwin sesama mereka, pada masa itu,apa yang boleh kita lakukan lagi,kita semuanya telah melanggar hokum Allah dengan hanya membiarkan gejala ini semakin meningkat.

Sesungguhnya kiamat telah semakin hampir,dengan berleluasanya gejala ini kita telahpun menghampiri satu tanda kiamat tanpa kita sedari. Benarlah sabdaan insan agung,akan hapir kiamat itu apabila kamu melihat satu golongan yang lelaki menyerupai wanita dan wanita menyerupai perempuan…sekadar untuk renungan bersama.


1 ulasan:

  1. wow, 'The Pink Lady', kupikir tadi 'Pink Panther' ^_^

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails